10 perces felsőtest edzés medicinlabdával

10 perces felsőtest edzés medicinlabdával

Méltatlanul elhanyagolt testrészünk a hátizom, pedig milyen szép, ha izmos, tónusos. A bikiniből ez a terület is kivillan, nem csak a comb és a popsi. Az esztétikai szempontok mellett, egészségünk és frissességünk megőrzése szempontjából is kell a hátizom-erősítés. Milyen jól is esik az ülőmunka után… Aminek örülni fogsz, hogy ez az edzés bónuszban keményen megdolgozza a vállizmokat is. Ha nincs medicinlabdád, ragadj meg egy-egy 1,5-2 kilós kézi súlyzót, az is megteszi a hatását. Ez a rövid, 3 elemből álló gyakorlatsor – 30 mp-es aktív és az egyes gyakorlatok közt 15 mp-es pihenő szakaszokkal – mindössze 10 percet fog elvenni az idődből, ezért ha jól esik, csináld meg másnaponta, megfejelve a havi edzéstervben előírt adagot. Jó szórakozást! 😉

Previous post
Fapados kardió intervall
Next post
A bemelegítés fontossága

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

10 perces felsőtest edzés medicinlabdával

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás