Csípőformálás

Csípőformálás

Hát igen, fogyókúra és alakformálás ide vagy oda, a formásan kerek csípő a nőiesség szimbóluma marad. Ez a gyakorlatsor orvosságot jelenthet, akármilyen idomokkal áldott is meg a sors. Ha sportosabb, keskenyebb nő vagy, finoman kerekítheted, izmosíthatod az adott területet, ha csak 1 kört csinálsz a gyakorlatsorból, viszont nagyobb lábsúlyt használsz. Ha homokóra alkatod van, használj fél vagy 1 kilós lábsúlyt és menj 2-3 teljes körre. Én általában 2 kilós lábsúlyt használok és először végigpörgetem az egész gyakorlatsort bal lábbal, majd mikor már lezsibbadt, jöhet a jobb láb. Akárhogy is, ez az edzés, csakis az előnyödre válhat és ha még megfejeled egy farizom gyakorlatsorral is, akkor csodaszépen körbedolgozhatod a popsit.

Previous post
Comb és has mini edzés
Next post
A popsi kerekítése otthon

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Csípőformálás

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás