Ács Klári – Salgótarján

Ács Klári Salgótarjánban tart ZONA edzéseket. Klári FB oldala>>

Imádok élni és pörögni, igazi Duracell nyuszi vagyok (így is hivnak)! Maximalista, mindenből a legeslegjobbat és legtöbbet kihozni! Mottóm: MERJ ÉLNI, SZERETNI, NEVETNI! Nagyon fontosnak tartom, hogy ismerjük meg az élet szépségeit… megélni a pillanat adta lehetőségeket! A komfortzónán kívüli élet híve vagyok!

Legfőbb hivatásom az “anyuka szakma”.  🙂 Van két csodálatos fiam (Patrik 16, Ádi 6). Minden lében kanál gyerekek… motor.. bicó.. futás.. edzünk együtt, csodálatos érzés, nagybetűs BOLDOGSÁG!

Az edzések mellett a szépségiparban dolgozom, fodrászként! Imádom ezt is. Örömmel tölt el embereket megszépíteni, szuper jó dolog, hogy a kettőt együtt csinálhatom! Hatalmasakat tudunk beszélgetni, szeretek lélek szinten is adni! Hálásak az emberek érte! Testet, lelket, külsőt, belsőt ápolom! Én töltöm őket és ők viszont engem! A hobbim a munkám, ezt büszkén kijelenthetem, ezért igazán szerencsés embernek érzem magam! Ha időm engedi, olvasni szoktam, fontosnak tartom a folyamatos önfejlesztést az élet minden területén! És aminek még igen nagy jelentőségét érzem, az ,,ÉN IDŐM”! Igyekezzetek megteremteni magatoknak minden nap! Ha rendben vagy belül, akkor ezt sugárzod kívül! Csak akkor tudsz teljes lenni és 100%-on pörögni ha adsz magadnak! Hálás lesz a tested és a környezeted is érte! Megérdemled!!!

Edzéseim

Heti 4 csoportos órát tartok… ( ezeket én is aktívan végig is csinálom). Jó idő esetén heti 1 csoportos futó edzés ZONA kombóval! Szuper Yooo! Imádják! Csodás környéken lakom, így rengeteg lehetőség van a szabadtéri edzések terén! Szeretek futni, ha időm engedi (5 km-t szoktam beiktatni, aztán egy 20 perces Zona kombót)! A reggeli edzéseket szeretem a legjobban, akkor vagyok a legaktívabb! De a délutáni edzéseknek is megvan a varázsa! Ilyenkor este alig lehet lelőni! Szeretem a reggeli edzéseimet üres gyomorral végezni, brutál jó hatással vannak a testemre! De imádok itthon kisérletezni is 20 perces mini kombókkal. Ezeket jegyzem és beiktatom a csoportos edzésekbe is! Aktív gyermekeim vannak mint ezt írtam már, bicó, kirándulás, motor ez az alap szükségletünk!

Táplálkozásom

Igazán fontosnak tartom, mert szerintem rengeteg múlik rajta! Lényeg, hogy célod függvényében alakítsd a bevitt tápanyagok összetételét! Mindenki más.. más az életritmusunk, mindenki mástól fogja jól érezni magát a bőrében, fontos lépés, hogy figyeljük a testünket, hogyan reagál az adott élelmiszerekre! Kinek több fehérjére, kinek több szénhidrátra  (ezek mindig jó minőségűek, teljes értékűek legyenek) van szüksége! Az ugye alap, hogy fehér lisztre és cukorra nincs szüksége a szervezetünknek ( ez tuti fix). Hiszem, hogy a minőségi élelmiszerekért hálás lesz a testünk! Én jó magam glutén- és tejérzékeny vagyok. Tökéletes életet lehet így is élni. Elég régóta kísérletezem, az első gyermekem születése után kezdtem az egészséges táplálkozással foglalkozni… ez akkor még nagyon gyermekcipőben járt. Ez mára már igazi tárházzá bővült. Ha picit kreatívak vagyunk isteni finom ételeket lehet készíteni mindenféle egészséges alapanyagból!

REGGELIM:

1 nagy pohár víz, 1 isteni kávé (ez rituálé, “ÉN IDŐM” imádom a finom kávékat, ez a gyengém). Édesszájú vagyok, így a reggelim legtöbbször valami fincsi fehérje turmix (ez nálam rizsfehérje), amit banánnal vagy valamilyen gyümivel turbózok fel, de a kásákat is imádom (zab, rizs, hajdina). Ezeket iszonyat gyorsan el lehet készíteni, forróvízzel felöntöm, gyümölccsel felturbózom, picit pihen és mire elkészülünk a gyerkőcökkel, addigra mindenkinek kész a reggeli! Ők is szeretik ezeket a kásákat (de azért még a gabonapehely nyerőbb náluk). Fehérje típus vagyok, így a napi 3x étkezés nekem elég szokott lenni, ha nem, akkor tízóraira alma+ magok, vagy kávé+ keksz, muffin (ezeket magamnak készítem).

EBÉDEM: áltálában husi vagy hal, mellé sali és barna rizs vagy valamilyen zöldség köret, köles-hajdina-rizs tészta. A kávé és pici kocka étcsoki vagy ha nagyon szorgalmas voltam, akkor valami mindenmentes süti…erre szükségem van, így teljes a lelki békém. 🙂

UZSI: ha van délután edzés, akkor előtte gyümi vagy valami aszalt cucc, magvak. Még én itt egy kávét megiszom, átgondolom az edzést, megírom a tervet.

VACSI: nálam 7 után van, itt már csak sali és mellé.. husi, hal, tojás.

Elég monoton, de ez bevált és már így szoktam meg! Ha nagyon kívánom még az édeset, akkor egy kókusztejes kakaó szokott lenni a jutalom! Szoktam bűnözni is (nem vagyok szent), de azt hiszem hogy ez belefér! Vannak olyan élethelyzetek, ahol ezt meg kell, hogy engedd magadnak, mindenféle bűntudat nélkül! Fontos!!!!! Hiszen emberek vagyunk!

VITAMINOK:

Vérszegény vagyok, így oda kell figyelnem a megfelelő vitamin pótlásra! Igyekszem az élelmiszerekkel bevinni ezeket! Nem szedek semmiféle gyógyszert! Én nem tartom jónak, szerintem a szervezet képes ezek nélkül is meggyógyulni! Folyékony vas készítményt iszom, ez fel van turbózva B-vitaminokkal. C-vitamint és folsavat szedek még. BCAA (minden edzéshez, meg csak úgyis 😉)

Szívesen segítek, bármilyen kérdésed van, írj!

Facebook oldalam>>

Mill puszi💋!

Élvezd az Életet a Csoda benned van, ne másban keresd!

Back