Lengyel Claudia – Csepel-sziget

Lengyel Claudia Csepel-sziget hivatalos ZONA edzője. FB -> Lengyel Claudia oldala

Lengyel Claudia vagyok, 24 éves, és ZONA Edzéseket tartok a Csepel-szigeten, mely egy óriási megtiszteltetés.
Szigetújfaluban lakom, és szeretném a ZONA életérzést továbbadni Pest megyében.
5 éves korom óta táncolok, jelenleg is aktív versenytáncos vagyok. Társadalmi tanulmányokat hallgattam, sportedző és sportmenedzser vagyok. 2013 óta tartok órákat. Remélem, még többen csatlakoztok hozzánk, és zónáztok majd velünk!
„Az egészség nem minden, de nélküle minden semmi.” Teljes mértékben egyetértek ezzel a mondattal, és igyekszem mindent megtenni ennek érdekében. A megfelelő táplálkozásban, mozgásban, prevencióban, megfelelő pihenésben és a pozitív gondolkodásban hiszek. Népszerűsíteni szeretném a fitt életmódot, és a mozgás örömét.Edzés

A sport mindig életem része volt. Gyermekkorom óta táncolok, imádtam a tesi órákat, bicikliztem, úsztam, mindig csináltam valamit. El sem tudnám képzelni az életemet sport nélkül. 4 éve pedig a fitness/aerobic szerelmese lettem.
Az intenzív edzéseknek látom értelmét. Maximalista vagyok, és az edzésekben is a maximumot szeretem kihozni. Nagyon jó érzés úgy kijönni a teremből, hogy igen, kemény volt, de megcsináltam. Sokszor kérdezik tőlem, mennyit kell edzeni, ahhoz, hogy…Ez egyénektől függ, mindenkinek más, azonban már egy edzés is több, mint a semmi. Jelenleg heti 4-szer tartok csoportos órát, és általában 3-szor edzünk a táncpárommal, és igyekszem 1-szer a héten futni vagy egyénileg edzeni. Mind a csoportos edzések, mind az egyéni edzéseim számát szeretném növelni szeptembertől. Sokszor kérdezik, honnan az energia? A mozgásból és tőletek! – általában egyszerűen és gyorsan válaszolom.  A mozgás stresszlevezetés, „terápia”, határok feszegetése, önmegvalósítás, és még sorolhatnám…Az emberek, akikkel az órákat keresztül pedig találkozom, egytől egyig csodásak.
Próbáljatok meg minél többször sportolni!

Étkezés

Szigorú diétát sosem szoktam ajánlani, az egészséges alapanyagokat és a mértékletességet tartom fontosnak. Kulcsszó ismét a tudatosság.
A szénhidrátbevitelre természetesen figyelni kell, de 1-1 csalónap persze belefér. Imádom a zöldségeket, gyümölcsöket, halakat. Nem bírom a monotonitást, de szerencsére manapság már óriási a választék az egészséges ételekben, alternatívákban.
Az alap táplálékkiegészítőket is fontosnak tartom: vitamin, izületvédő, BCAA, edzések után fehérje, stb. Ha odafigyelsz az étkezésre, hidd el, érezni fogod a változást. Belül is (sokkal több energiád lesz), kívül is (fogyni/formálódni fogsz).

Pihenés/Életmód

Iszonyatosan fontos a megfelelő alvás. Én sajnos sokáig aludtam keveset, melynek volt is következménye: állandó fáradtság, éhségérzet, ingerültség, illetve az izmaim sem fejlődtek, hiába edzettem…Ezt a hibát nem követem el többször! Az izmok alvás közben regenerálódnak, a tested éjjel töltődik, így beláttam, ez ugyanolyan fontos, mint a táplálkozás és edzés.
Egy-két pihenőnapot mindenképp ajánlok. A szervezetednek is kell egy kis szusszanás 🙂

Meg kell említenem, hogy imádom a pörgést, imádok nevetni, fittnek érzem magam, és igyekszem pozitívan hozzáállni mindenhez.
Ezt az egységet próbálom átadni a családomnak, környezetemnek, vendégeimnek. 🙂

Back