Stranszky Niki – Pécs, Komló

Pécsett és Komlón Stranszky Niki tart edzéseket. Infók Niki edzéseiről>>

Magamról: 7 éves korom óta a mindennapjaim közé tartozik a sport. 15 éven keresztül versenyszerűen aerobikoztam, majd az egyetemi éveim után nem csak, mint versenyző, de edzőként is tevékenykedtem. Sajnos úgy alakult az életem, hogy a versenyzésre való felkészülésre már nem tudtam elég időt tölteni, valamint a Baranya megyéből is elkerültem a főállásom miatt ezért a versenyzést 22 éves koromban abba hagytam.

Pest megyében másodállásban foglalkoztam edzésekkel, először step aerobik edzőként folytattam a pályafutásomat, majd beleszerettem SpinRacingbe mint edzésforma. Ahogy visszakerültem Baranya megyébe 2012-ben, azóta vállalkozóként foglalkozok a SpinRacing-gel Komlón!

Stranszky Niki

 

2016 óta Péntek Enikő hivatalos ZONA edzője vagyok Komlón és Pécsen!

Tanulmányok: PTE TTK Testnevelő-edző ,  aerobik sportoktató,  testépítő-fitness sportoktató

Mottóm:
Minden sportban két fajta ember van, az egyik valami felé, a másik pedig valami elől fut. Mint az életben, itt is vannak csúcsok és mélypontok, én gyűlölöm a mélypontokat, de ezek azok, amik a jó dolgokat értékessé teszik. És amikor mélyponton vagy, akkor kell erősnek és pozitívnak maradnod. Soha ne feledd, minden fejben dől el a testünk csak egy eszköz!

Hogy Nekem, milyen egy napom? Hogy tartom be az étkezést? Mennyit sportolok? Most megtudhatod! Legtöbben csak edzésről ismertek ezért elmesélek pár dolgot magamról hogy kicsit belássatok a mindennapjaimba!

Nagyon sok olyan megjegyzést kapok… hallottam már, amikor mögöttem összesúgtak, „Neki könnyű hisz ebből él!” Erre a válaszom, igen ebből is élek, de nem edző vagyok főállásban! Ugyan úgy szakítanom kell időt az edzésekre,  ugyan úgy vannak Nekem is magánéleti problémáim, hisz nem vagyok robot J  Viszont az igaz, hogy Nekem muszáj elmennem az edzésekre, nincs kifogás hisz Ti ott vártok Engem és ez az ami Engem motivál!

És még egy Titok vagy már sokan tudják, hogy nemcsak  ZONA szerelem van nálam, SpinRacing edző vagyok már évek óta, úgyhogy nagy részben ezt a két sportot kombinálom a mindennapjaimban, de persze mindig nyitott vagyok más edzés formákra is, hiszen a Testünknek kell a változatosság és a kihívás! Úgyhogy mindenevő vagyok!  És ez igaz a pocakomra is 😀

 

Edzésrutin:

Mivel főállásban 12 órázok, ezért Nekem összesűrűsödnek az edzésnapok! Heti rendszerességgel 4 napot edzek! (+ 1 otthoni edzés) tehát hetente 2 nap biztosan pihennek az izmaim!  Nehezen bírom ki, hiszen a nap 24 órájában edzenék, ha tehetném!

Hétfő : Dolgozóba vagyok reggel 7től este 7ig, így utána , ha hazaérek elég morcos vagyok, hiszen egy újabb hét vár rám, ami tudjuk, olyan hosszú …. 😀 😛 Ilyenkor szoktam általában felkészülni a hét további napjaira, összetenni  a ZONA edzéseket, ami vár rátok, megszerkeszteni az eseményeket a Facebookon és az edzésekkel kapcsolatos egyéb elintézni valókat. Ekkor belefér egy kis edzés is, mert, hát tudjuk edzés közben jönnek a jobbnál jobb ötletek, amit a héten kipróbálhatok veletek!

Kedd: A keddi napom általában lazább, ami a reggelt érinti, ilyenkor szoktam kicsit tovább aludni J szundi, pihenés! A keddekre szoktam sűríteni  (illetve péntek) a fodrász, kozmetikus, körmös ,bevásárlás, takarítás, mosás, nagyritkán vasalás, főzés , igazi háziasszonyt játszok ilyenkor. Aztán jön a délután, fél 5kor indulok Pécsről Komlóra edzést tartani 18:45-től három SpinRacing csoportom van  egészen este 21:00-ig! Ezután jön a pakolás, elcsomagolás, papír munka, majd 22:00-kor utazás vissza Pécsre, végül fél 12-éjfél körül egy jó kis hajmosás-fürdés-beszélgetés a párommal után irány az ágy!

Szerda: Szerda egy kivételes nap! 10 órát dolgozom és irány a Pécsi ZONA Basic-Max edzés a kis csapatommal!

Csütörtök: Csütörtökön már elegem szokott lenni a hétből, de ilyenkor lendülök túl, 12 óra meló után haza megyek és a pihenő vár rám!

Péntek: Pénteken megcsinálom a maradékot (fodrász, kozmetikus, körmös ,bevásárlás, takarítás, mosás, nagyritkán vasalás, főzés )amit nem sikerült kedden, de ilyenkor is tovább szoktam aludni! Majd jön a délután, fél 5kor már Komlón vagyok a kis komlói Basic-Max csapatommal és lefárasztom őket! Aztán, ha kedvem van és nem lett volna elég, barátnőm tart utánam egy Hot Iron edzést, arra is beállok, végül levezetem a napot  egy vagy egy dupla SpinRacing órával! Igazán fárasztó nap ez, de nem hiszed el IMÁDOM! Péntek este az anyás estém,ott alszom a szüleimnél és traccspartizunk anyummal keső estig! Aztán irány az ágy , mert jön a szombat!

Szombat:  Szombaton korán kezdődik az edzés, három kedves vendégemmel mára már rendszeressé vált hogy a reggeli SpinRacing előtt csinálunk egy futó edzést. A téli időszakban nem megyünk futni, hanem streching (nyújtós) órát tartunk reggel fél 7 kor!  Aztán 09:00től kezdő SpinRacing órám van végül kb. délre végzek a bringák karbantartásával és a terem takarításával. Addigra anya vár engem nagyon finom ebéddel!  Ebéd után Komlóról indulok a pécsi Basic edzésre, ami 14:30kor kezdődik. Azt is lenyomom. Aztán gooo HOME!

Vasárnap: 12 órá meló! edzés szempontjából pihenő!

Ennyit az edzésekről!

Az étkezés

Azt étkezés, mint sok mindenkinél nálam is nehéz téma, mivel imádok enni! Mióta tudatosan étkezem a cukrot és a krumplit sikerült elhagynom, de édesség nélkül nehezen bírom.

Nálam úgy szokott működni, hogy 1 nap 5ször étkezem. A szokásos reggeli , tízórai, ebéd, uzsonna, vacsora. Ha esetleg csalok, akkor olyan napon teszem, amikor edzés nap van és persze edzés előtt nem utána, ilyenkor jót tesz a lelkemnek, hogy igenis ma leedzettem amit csaltam. Reggeli vagy a délelőtti órákban eszem többet, de akkor, ha nem kapok 3 óránként valami kaját hisztis vagyok, mint egy kisbaba. Minden étkezés előtt, tudom nehéz ,de próbálj meginni 2,5-3 dl vizet.

Reggeli:

  • korpovit keksz (nagyon szeretem) zöldséggel, sonkafelvágottal + kávé(cukor nélkül) nem minden nap iszom kávét
  • teljes kiörlésű croissant, joghurt
  • túrókrém (hozzá cukormentes lekvár vagy gyümölcs turmixolva)
  • banán shake fahéjjal

Tízórai:

  • Gyümölcs
  • korpovit keksz
  • müzli

Ebéd:

Általában rendelek, de ha főzök, az adagokra figyelek oda, inkább mindent megeszek nem rémülök meg ha a kollégák azt mondják. rendeljünk egy pizzát. Persze ez nem mindennapos és nem egy egész pizzát eszem.

Uzsonna:

  • Gyümölcs ( mandarin most a kedvenc)
  • cukormentes süti
  • banán (edzés napokon)
  • kávé

Vacsora:

  • tojás (tükör, főtt vagy rántotta)
  • túró (körözött)
  • fehérje turmix vízzel

ÉS ugye vannak a kivételes időszakok, írok mindegyikre példát!

  • Van, amikor versenyre készülök( Spinning maraton, 4 óra tekerés), ilyenkor kell az energia, nem fogok tudni salátával teljesíteni, szükségem van a szénhidrátra, kell a tápanyag.
  • Az ellenkező eset, amikor „meg kell magamat mutatni”, ilyenkor próbálok leszálkásítani, amennyire csak megy (kb 3 hetes időszak ez nálam). Ilyenkor megvonom magamtól teljesen a cukrot, a lisztet és a tejet, ez kb minusz 2-3 kg 3 hét alatt!

Tudom és Ti is legyetek tisztában azzal, hogy mi a „versenysúlyotok”, amikor jól érzed magad, van még energiád, nem vagy az a túl vékony sem hanem látszanak szépen az izmaid! Persze most lehet hogy azt mondod ilyen sosem lesz, volt, van! Dehogynem! Egyszer kell elérni, utána tartható egy kis odafigyeléssel! És sem vagyok mindig „versenysúlyú”.  Elárulom… Nekem a versenysúlyom 58 kg (172 cm magas vagyok), az átlagos súlyom 60 kg, ezt tudom tartani úgy, hogy nem kell nagyon odafigyelnem a kajára és nem koplalok egyáltalán! Viszont van nálam is, amikor ez 61 felé csúszik, na ilyenkor jön egy löket és akkor odafigyelek a kajára és elérem megint az 58-at, tehát 58-61kg között ingadozok.

Együtt sikerül, ez egy életforma:  eddz,  ne koplalj , tudatosan táplálkozz!

Remélem, valamennyit tudtam segíteni  és hogy valamennyivel közelebb engedtél magadhoz így hogy belelátsz az életemben egy kicsit!

Köszönöm, hogy elolvastad!

Szép Napot!

Back