Változatok fekvőtámaszra

Változatok fekvőtámaszra

A fekvőtámasz a leghatékonyabb erősítő gyakorlatok egyike. Formálja a mell, a váll, a felkar, a hát és a has izmait. Nem egy női kedvenc, de a könnyített változattal – térdek a talajon – talán belopja magát a szívedbe. Annál is inkább, mivel a ráfordított idő és az eredményesség függvényében verhetetlen a fenti izomcsoportok formálásában. Lehet, hogy most még csak két fekvőtámaszt tudsz kivitelezni helyesen, de ha rendszeresen csinálod, a fejlődés progresszív lesz. Hogy az unalom ne szegje kedvedet, vegyük játékosra a figurát!

Previous post
Alakformálás gumiszalaggal
Next post
"Úszógumi nélkül"

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Változatok fekvőtámaszra

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás