Futóiskola

Futóiskola

Mire valók a napsütötte őszi reggelek? Egy frissítő, lélekmelengető futásra! 🙂 Én az intervallum futásra szavazok és most meg is mutatom neked, hogyan csinálom. Ha váltakozó tempóban futok, akkor még jobban ügyelek a bemelegítésre, alapozásra. 5 perc laza kocogás után elvégzek néhány alapozó gyakorlatot, hogy az ízületek, szalagok kellőképpen felkészülhessenek a terhelésre. Egy 20 perces intervallum futás felvértez a napra jókedvvel, önbizalommal, energiával és olyan földöntúli nyugalom és béke száll meg ilyenkor, hogy aznap nincs az a stresszhelyzet, ami kibillenthetne. Ha van kedved, vállalj be te is egy-egy váltakozó intenzitású futást, de ha élvezed az egyenletes tempó meditatív hatását, hát maradjon az a tiéd! A “futóiskola” végére becsempésztem néhány erősítő gyakorlatot, hogy megadjuk a végsőt a combizmoknak, aztán már csak az alapos nyújtás vár rád. Egy kellemes zuhany, egy szénhidrát- és fehérjedús reggeli és indulhat is a nap! Nem is akárhogyan..

Csúcsformában 4 hét alatt! HALADÓ! >>

Previous post
Has és derék ZONA
Next post
Kitöréses combformálás

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Futóiskola

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás