Has és derékformálás medicinlabdával

Has és derékformálás medicinlabdával

Egy kellemes, karácsony előtti hasizom edzés medicinlabdával. A videón 4 kilósat használok, de ha most először próbálod, 2 kilósat ajánlok. Nagyon jó segédeszköz, has- és derékformáló gyakorlatok tömkelegét teheted vele hatékonyabbá és eredményesebbé. És persze más kritikus területeket is megcélozhatsz vele, mint például a popsit. De most maradjunk ennél a hasizom edzésnél, amelyből 2-3 sorozatot ajánlok erőnléted függvényében. Az egyes gyakorlatok ismétlésszámát a videóban találod. Egyre ügyelj: a gyakorlatok minél tökéletesebb végrehajtására. Mindig bemelegítéssel kezdj, majd nyújtással fejezd be az edzést! Ne felejtsd, a lapos, tónusos has kisebb részben a kemény, rendszeres edzésnek, nagyobb részben a helyes táplálkozásnak köszönhető.

Letöltöm Enikő otthoni edzéseit>>

Previous post
Vádli intervallum edzés
Next post
Zsírégető kardió intervall

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Has és derékformálás medicinlabdával

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás