Hát-popsi erősítés

Hát-popsi erősítés

Most a hátsó felünket vesszük kezelésbe, elsősorban a hát- és farizmainkat, de ahogy az lenni szokott, bekapcsolódnak a játékba más izomcsoportok is, mint például a comb-, has-, váll- és mellizom. Két teljes kör bemelegítéssel és nyújtással együtt is maximum 20 percedet veszi igénybe, de a torna végén azt fogod érezni, ennyi épp elég volt. Az egyes gyakorlatok között maximum 30 mp szünetet tarts, az sem baj, ha ez kimarad. A 2 teljes kör között viszont eltelhet 2-3 perc is. Jó kis kemény erősítő edzés ez, ne habozz, csatold fel a lábsúlyokat és vágj bele!

A legbulisabb hangulatú zsírégető és alakformáló videók itt>>

Previous post
Haladó köredzés
Next post
Kick-box - ZONA mix 2012

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Hát-popsi erősítés

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás