Hátizom edzés

Hátizom edzés

Az izmos hát nem csupán esztétikai kérdés, a gerinc egészségének megőrzése miatt is szükség van a hátizom tornára. Gerinced tested tartóoszlopa, szimmetriatengelye, egyensúlyszerve, így nagyon fontos, hogy ugyanolyan odaadással tartsd karban, mint a számodra prioritást élvező testrészeket. A gerinc körüli tartóizmokat erősítsd meg, hogy kényelmes legyen a helyes tartás felvétele. Sokszor azért görnyedünk meg, azért nem bírjuk sokáig helyesen megtartani magunkat, mert hátizmunk gyenge. Ha a hátfájás nélküli öregkor víziója messziről sem motivál, győzzenek meg a rövidtávú hatások: egészséges gerinc, szép tartás, tónusos, szépen formált hátizom. Ezt nyerheted, ha velem tartasz hátizom sorozatomban. Heti 2 edzést javasolok az alábbi videó alapján. A teljes feladatsorból kezdőknek 1, haladóknak pedig 2 kör végrehajtása lesz hatásos.

Previous post
Fit-ball alakformálás
Next post
Lépcsős kardió edzés

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Hátizom edzés

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás