JUMP ZONA

JUMP ZONA

Ugrálni jó. Nézd csak a gyerekeket! Képesek a lassú sétára? Nem. Szaladnak vagy ugrándoznak. 🙂 Tanuljunk tőlük egy kicsit! Ugrálj és örülj a hamarosan jelentkező “mellékhatásoknak”: csökkenő testzsírszázalék, javuló izomtónus, tüdőkapacitás és állóképesség, növekvő energiaszint, pozitív változás a kedélyállapotodban. A következő videón egy klasszikus kardió intervallum edzést mutatok be. Minden egyes kardió gyakorlat közé ékelj be 20 másodperc pihenőt. Ha a gyakorlatsor végére értél, kezd újra az elejéről, 2 teljes kör – azaz nagyjából 20 perces intervallozás – hozza meg ugyanis a várt eredményt. Ha van gyermeked, nehogy kihagyd a “játékból”, nagyon fogja élvezni! Jó szórakozást! 🙂

MAX challenge, hatékonyság, kihívás, eredmény >>

Previous post
"Úszógumi nélkül"
Next post
Fapados kardió intervall

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

JUMP ZONA

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás