Karkínzó körök

Karkínzó körök

Ez az 5 gyakorlatból álló edzés alaposan meggyötri a tricepszedet, váll- és mellizmodat. A guggolás és lábhúzás csak alibiből került bele, ne tévesszen meg! 😉 Magas hatásfokú gyakorlatsor, pláne, hogy 20 percig fog tartani. Egy-egy gyakorlat között nincs szünet, de a köröket szabdalhatod egy kis nyújtással. Csak egy stabil székre/padra lesz szükséged, ami támasztékul szolgál. A fekvőket szép egyenes háttal végezd, has behúz, popsit nem toljuk ki.

Felsőtest erősítésre ajánlom a ZONA MIX 2 és az IdőZONA DVD-t!

Previous post
Kőkemény popsi edzés
Next post
Hasizom edzés fanatikusoknak

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Karkínzó körök

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás