Kas-kar intervall 2.

Kas-kar intervall 2.

Has és karizom intervallum edzés újra. Mert ekkora sikere volt az 1. résznek. A finoman kidolgozott kar- és a szépen definiált hasizom nagyon vonzó és nőies tud lenni, te se félj tole. Emellett ez egy intervallum edzés, amelynek minden 2. eleme kardió gyakorlat, vagyis nem kis mennyiségű zsírt kalóriát fogunk égetni. Összesen 6 kört ajánlok a teljes gyakorlatsorból 20 mp-es aktív és 10 mp-es pihenő szakaszok váltakoztatásával. (Szigorúan bemelegítés után). Hogy a Has + Kar intervallum edzés valóban eredményes legyen, kérlek tartsd be a mértékletes táplálkozás elveit és az edzések után fél órán belül vigyél be valami fehérjét! Ha edzés után nincs fehérjepótlás, akkor nincs izomépülés. Erről itt olvashatsz bővebben.

Szálkás, izmos kar, kockahas – a leghatékonyabb videók!>>

Previous post
Has-kar intervall 1.
Next post
Gyakorlatok a formás virgácsokért

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Kas-kar intervall 2.

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás