Kitöréses combformálás

Kitöréses combformálás

Hatékony combizomformáló gyakorlat eszközök nélkül. Igen, a kitörés abszolút a képbe illik, bár mindjárt hozzá is teszem, nem mindenkinek bírja a térde. Helyesen kivitelezve ez egy igen erőteljes és veszélytelen gyakorlat, viszont a helyes kivitelezés már feltételezi némi combizom meglétét. Ha izomból nem bírod a gyakorlatot, a térdízület veszi át a munkát és ez vezet a térdfájáshoz. Miután a kitörések és a haránt terpeszben végzett térdhajlítások nagyon szépen megdolgozzák a combizmot, egyáltalán nincs szükség a vég nélküli ismétlésükre. Nem kell, sőt, továbbmegyek, nem szabad nagy ismétlés- és sorozatszámot megcélozni, mert az izmok hamar kifáradnak és a folytatáshoz észrevétlenül is felveszel egy combkímélő, ízületroncsoló pozíciót. A lenti videóból 2-3 kört ajánlok. Ha ezt nem érzed elegendőnek, akkor legközelebb vegyél a kezedbe kézi súlyzót, hogy hatékonyabb legyen az edzés. Az egyes gyakorlatok között tarts 20 mp pihenőt, 1-1 kör között pedig 1 percet. A legfontosabb szabályok: törzs mindvégig függőleges (nem előrefelé dőlünk, hanem fel- és lefelé mozgunk), az elöl lévő lábnál a térd soha nem megy a lábujjak vonalán túl. Ha ezeket betartod, nem lesz baj és a combid látványával is egyre elégedettebb leszel.

Previous post
Futóiskola
Next post
Has-Kar köredzés

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Kitöréses combformálás

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás