Súlyzós has-far ZONA

Súlyzós has-far ZONA

Újévi has és farizom edzés, amit vétek lenne kihagyni. Súlyzóval, hogy érezd! 🙂 9 gyakorlat pihenő nélkül és ha a végéhez értél, jöhet a 2., majd a 3. kör. A 3 teljes kör bemelegítéssel, nyújtással együtt maximum 30 percet vesz igénybe. A gyakorlatokat a Zóna MAX DVD has+far zóna edzés videójáról szemezgettem, de még sok izgalmas gyakorlat vár rád ezen a DVD-n, amelynek teljes verzióját itt töltheted le!>>   Utódja, a ZONA MAX2 dupla DVD pedig még nagyobb hatékonysággal bír. Ha a MAX1 megvan, a második részt már ki ne hagyd! 😉

Previous post
Súlyzós popsi edzés
Next post
Haladó kardió intervallum edzés

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Súlyzós has-far ZONA

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás