Súlyzós has-popsi ZONA MAX

Súlyzós has-popsi ZONA MAX

Izgalmas, kihívást jelentő kaland lesz ez.. 🙂 Súlyzós has és popsi edzés, amely valóban a MAX vonalhoz közelít és kell hozzá némi ügyesség is! 1 nagyobb súlyzóra (10kg nálam), két stabil székre, valamint egy matracra lesz szükséged. A székes feladathoz külön magyarázat: tényleg stabil, nem gurulós, támlás székeket válassz! A támla pont a vállad alatt legyen. Ez nagyon fontos, mert ha kijjebb teszed a székeket, könnyen befele húzhatod azokat és “összeborulnak”, egymásnak dőlnek… te pedig rájuk. Nagyon vigyázz magadra! Mielőtt élesben elkezded a gyakorlatsort, kérlek próbálgasd, erőltesd, túlozd el kicsit a mozdulatokat és ha úgy tartanak a székek, akkor a gyakorlatsor közben is fognak. Ha biztosra akarsz menni, tegyél valami nehezéket a székekre, vagy ültesd rájuk gyerekeidet. Legalább lesz, akik drukkolnak majd neked! 😉 Ezt a gyakorlatot ki is válthatod lebegő felüléssel vagy ülésben lábemeléssel. A többi gyakorlat menni fog, a helyes kivitelezést végig magyarázom.

Fontos, hogy ha kerek popsit szeretnél, nem elég nagy súlyzóval edzeni, muszáj elegendő fehérjét is bevinned, mert csakis fehérjéből tud izom épülni. Én – tisztaságuk, megbízhatóságuk és kivételes hatékonyságuk miatt – a MAXnutrition táplálékkiegészítőket ajánlom neked. Itt többet is megtudhatsz róluk>>

Próbáld ki kedvencemet, a MAX-ZONA fehérje csomagot és tölts le 2 szabadon választható ZONA DVD-t ajándékba!>>

Previous post
ZONA Burn edzés - Fitbalance, 2017 tavasz
Next post
This is the most recent story.

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

Back
SHARE

Súlyzós has-popsi ZONA MAX