Súlyzós kar-popsi ZONA

Súlyzós kar-popsi ZONA

Eszközigényes, otthoni, súlyzós “Kar-popsi ZONA” edzés jön. Négy gyakorlat párunk lesz, amelyek mindegyikét 4 körben csináljuk meg. Több frontról támadjuk far- és karizmainkat. Az első gyakorlatpáros kardió, amivel szépen felkészítjük az izmokat a nagyobb terhelésre. Azért ne maradjon el a bemelegítés sem! Lesz súlyzós és gumiszalaggal végzett erősítés is, illetve szükséged lesz még egy zsámolyra vagy székre is.

Ez a gyakorlatsor szépen kerekíti a kar- és farizmokat és tényleg jó nagy kihívást jelent. Persze ezt csak akkor érzed majd, ha a súlyzód elég nagy. Én a klasszikus popsigyakorlathoz (térdelőtámaszos) 10 kg-os kézisúlyzót használtam, a kétkezes gyakorlatokhoz pedig 6-6 kg-osat. Te is találd meg azt a súlyt, amellyel még helyesen tudod végezni a gyakorlatokat, de már kihívást jelent és megküzdesz vele. 😉

És akkor, íme, a videó! Sok örömöt az edzéshez!

Köszönöm, ha a YouTube-on is kommenteled, kedveled a videót. Itt is hagyhatsz hozzászólást a poszt alján. 🙂

Súlyzós, MAX intenzitású erősítő edzéseket itt találsz még>>

 

Previous post
ZONA MAX edzés - FittAréna 2016
Next post
ZONA edzők világa 1. - Somogyi Melinda

3 hozzászólás

  1. ANIKO SIMON
    2017-01-19 at 11:22 —

    Szia Eniko!

    Szuper az uj KAR-POPSI ZONA EDZES!!!!!

    KOSZONOM,

  2. Marcsi
    2017-06-05 at 14:09 —

    Szia Enikő!
    2 hete kezdtem ÚJRA zónázni, ezt a videót reggel találtam és most le is nyomtam, nagggyon jó!
    Szuper ismét veled tornázni!
    Köszönöm, hogy vagy! 🙂

  3. Barbara
    2017-06-16 at 00:26 —

    Nagy kedvenc es szuper hatekony! 🙂

Leave a reply

Back
SHARE

Súlyzós kar-popsi ZONA

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás