Tippek napi 5 étkezéshez

Tippek napi 5 étkezéshez

Az álomalak elérésének kulcsa, anyagcseréd felpörgetése. Hogy ezt kipipáld, naponta ötször kellene, hogy egyél. Reggel többet, délben eleget, este módjával, mindezt kiegészítve könnyed, éhségűző falatkákkal délelőtt és délután. Az egészséges ebéd általában nem jelent gondot, de ne csak délben nyújtson örömöt és változatosságot az evés. Íme néhány ötlet, hogy a többi étkezésed is túlnőjön a “müzli reggeli – virsli vacsi” kombináción.

Reggeli ötletek:

  • gombakrémes/padlizsánkrémes rozsos pirítós
  • felvágott hamlettel, retekkel
  • chia-puding
  • krémsajtos kenyér, almával/szőlővel/dinnyével
  • kemény tojás vajas pirítósra reszelve
  • zabkása (tejben vagy gyümölcslében főzz puhára egy csésze zabpelyhet, ízesítheted kis mézzel, Steviával)
  • gyümölcsrizs (gyümölcslében főtt, steviával édesített rizs vaníliapudinggal sűrítve – a képen)
  • natúr joghurt vagy kefír friss bogyós gyümölccsel, kis mézzel
  • turmix (tejjel, friss gyümölccsel, zabkorpával)
  • müzli natúr joghurtban
  • körözöttes kenyér (körözött: túró, tejföl, pirospaprika, kömény, só, bors, mustár)
  • zöldpaprikába töltött körözött
  • humusz (csicseriborsókrém) extrudált rizs -vagy kukoricaszeletre kenve
  • csirkemell sonkával, sajttal és paradicsommal töltött palacsinta (melegen!)

Tízórai, uzsonna ötletek:

  • sajt gyümölccsel
  • chia-puding
  • párolt répa
  • házi készítésű puding steviával/xilittel/nyírfacukorral édesítve
  • nyers, tisztított, feldarabolt zöldségek
  • 2 gombóc fagyi
  • 1 bögre görög gyümölcsleves
  • diákcsemege
  • 1 cső főtt kukorica
  • almacsipsz
  • mogyoróvajas korpás keksz
  • kefír
  • házilag készített krémtúró (tehéntúró, alacsony zsírtartalmú tejföl, vaníliaaroma, stevia, esetleg gyümölcs)
  • sült alma (alma felek közepét vájd ki és tegyél bele lekvárt, majd süsd meg, isteni!)

Vacsora ötletek:

  • Almás-húsos zellersaláta
  • Paprikába töltött kőrözött
  • Turmix (tejjel, friss gyümölccsel, kis zabkorpával)
  • Roston csirkemell/pulykamell/szűzérme/tengeri hal párolt zöldségkörettel
  • Sajtfondü zöldségmártogatóval
  • Pácolt hering vagy halkonzerv (natúr lében) friss vegyes zöldséggel, citrom karikával
  • Ebédmaradék köret nélkül vagy zöldségkörettel/savanyúsággal.
Previous post
ZONA edzés - Fittaréna 2013
Next post
Az intervallum edzés

No Comment

Leave a reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*

*

Back
SHARE

Tippek napi 5 étkezéshez