Vádli intervallum edzés

Vádli intervallum edzés

Célzott vádliformáló gyakorlatsor jön, ami egyben egy kegyetlen, pihenő nélküli intervallum edzés is, azaz remek zsírégető. Bemelegítés után indulhat az edzés, amely a következő séma szerint épül: 30 mp az első kardió gyakorlatból, majd pihenő nélkül jöhet 30 mp az első erősítő gyakorlatból. Újabb félperces kardió szekció jön, amelyet erősítő gyakorlat követ. Szépen, a bemutatott gyakorlatok sorrendjében. Ha a végére értél a teljes gyakorlatsornak, 1-2 perc pihenő után indíthatod is a 2. kört. És lesz egy 3. is. A videó forgatása közben – talán az ugrálós gyakorlatoknak és hangulatos zenének köszönhetően- rendesen partihangulatba kerültem, ami jó, mert az eufória elfedi a fáradtságot. 🙂 A “buli” végére azért szépen lezsibbadtak a lábikráim, jól esett a nyújtás. Így csináld: lépj előre az egyik lábaddal, a hátul lévő sarkadat pedig nyomd a talajhoz. Ha nem érzed, araszolj előre az elöl lévő lábbal. A hátul lévő láb vádliját nyújtjuk ilyenkor. Tartsd ki a pózt 10-12 másodpercig, majd csere. Élvezetes edzést!

Töltsd le a zsírégető, full-kardió ZONA Live 2. DVD-t!>>

Previous post
Kardió intervallum edzés trambulinon
Next post
Has és derékformálás medicinlabdával

No Comment

Leave a reply

Back
SHARE

Vádli intervallum edzés

A honlap további használatához a sütik használatát el kell fogadni. További információ

A süti beállítások ennél a honlapnál engedélyezett a legjobb felhasználói élmény érdekében. Amennyiben a beállítás változtatása nélkül kerül sor a honlap használatára, vagy az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát.

Bezárás